El racó de la creació.

En aquest espai trobaràs tot tipus de textos creats pels nostres alumnes d’ESO.

Pensam que tots ells mereixen el teu interès.

One Response to El racó de la creació.

  1. Núria Lladonet Barceló ha dit:

    El bàsquet:

    Vas entrar a la meva vida quan jo només tenia 4 anys, des d’aquell moment ja no has sortit d’ella. Hi ha persones que em diuen que només és un esport, però per a mi és molt més que un simple esport. El bàsquet és il·lusió, però, a més a més, amb el pas del temps coneixes persones que al principi només són simples companyes, i al final acaben sent grans amigues. Per tot això, el bàsquet és molt més que una paraula, el bàsquet no agrada, sinó que s’estima, el bàsquet es disfruta, se sent… El bàsquet és agrair a tots els jugadors/es tot el que t’han ensenyat. El bàsquet és respecte, somriure, tristesa i ALEGRIA. El bàsquet no és plorar quan se perd, és plorar quan ets un perdedor. El bàsquet em dóna la impressió de llibertat, i ganes de fer tot el possible per aconseguir els meus somnis.

Deixa un comentari

