Apartat antics alumnes.

Vista la petició de crear un apartat que faci referència a antics alumnes, aquest es posarà en marxa a partir del mes de gener de 2009.

En ell hi podrem trobar forums, anècdotes, record… que s’anirà engrandint gràcies a les aportacions dels que han estat alumnes d’aquest col·legi i ho volen compartir.

Informam, també, que en el cas que algú vulgui penjar qualque  fotografia s’haurà de fer càrrec dels corresponents drets d’imatge (més endavant deixarem les instruccions per penjar-les).

Per començar, podeu deixar aquí suggeriments de temes de debats o coses que voleu que posem i tot d’una obrirem una entrada perquè la gent pugui participar.

Recordam també que tots els missatges passaran pel moderador abans de ser publicats.

Abans de deixar un comentari llegeix i accepta la política de privacitat.

9 Responses to Apartat antics alumnes.

  1. Maria del Mar Escandell ha dit:

    Hola!
    Me pareix una idea genial que es faci un apartat pels antics alumnes, ja que, en aquest col.legi, tots hi hem viscut moments innoblidables!
    Estic molt contenta que les noves tecnologies hagin arribat al nostre col.legi i vos vull transmetre la meva enhorabona! La pàgina web és una passada!
    Esper que tothom la gaudeixi al màxim!
    Records a tots els professors!
    Una besada!
    Bon Nadal i MOLTS D´ANYS!

  2. Maria Sunyer ha dit:

    estic contenta…segur que entre tots podrem fer un espai ple de bones anècdotes i relats sobre aquells anys a sa nostra Escola..
    faré una recerca per ca nostra de fotografies d’aquells meravellosos anys 70 quan tots i totes dúiem aquells “baveros” de retxes gris i blans ses nines i els al·lots aquell mini no se que, de color gris…algú heu recorda!!!
    molts d’anys i bones festes

  3. Tomàs Oliver ha dit:

    Bones a tots! Ara acab de descobrir aquesta pàgina per casualitat i sa veritat és que m’ha sorprès. Me pareix una boníssima idea, sobretot aquesta part d’antics alumnes.
    Estic molt orgullós d’haver anat “a nes Col.legi”, on he viscut molts bons moments de sa meva infància. Jo ja puc dir que sóc dels anys 90 i encara record a tots els mestres que vaig tenir i el que em varen ensenyar cadascun.
    Uns dels millors records que tenc són els preparadíssims fi de cursos que feiem al “pati gran” i que sempre acabaven amb èxit.
    Esper que vos animeu a escriure, estic segur de que tots tenim moltes anècdotes que contar.

    Records a tots els professors i als antics i nous alumnes!!

  4. maria ginard forteza ha dit:

    bones a tots i totes!! jo tenc bons records aquest col·legi i me varen ajudar moltissim i jo som quinta del 88 …

    he viscut bons moments en aquest col·legi i mals moments, però tot ha sortit molt bé… i esper que vagi endavant aquesta pàgina web i que publiqueu més fotos antigues que mos recordin aquestes dates enseavem molt xq el final de curs mos surtis molt bé… i el darrer dia anàvem a sa pista a mostrar-ho a tots els altres cursos..
    Sa portada ha quedat molt bé, m’agada molt.

    també tenc records innovidables des profes!! seguiu aixi de bé cada anys amb sa rua … i sa pagina web que vagi bé!

  5. Antònia Cantallops Martorell ha dit:

    Hola!
    Acab de trobar la web i estic encantada!
    Això de poder veure el “meu” col.legi per internet, on vaig passar tants bons moments, del que tenc tants bons records i del que estic tant orgullosa, és una passada.
    I no ens oblidem dels mestres, que a pesar de fer ja més de 15 anys que vaig acabar, molts són encara els mateixos.
    Seguiu així! Seguiu fent aquesta bona feina!

  6. Maria Agustina Riera ha dit:

    …uff. Records des Col·legi…infinits.
    Un d’ells és de quan feia 2n d’educació primària, rondava l’any 1986 (ja en fa molts, eh?). Idò, si no record malament, aquells anys encara no existia el paper d’alumni, si més no el seu ús no abundava tant com avui, bé idò… com estava embolicat aquell berenar tan bo que ens preparaven les mares? Vos ho explic: si eres pubil amb el mateix paper amb el que al forn el t’embolicaven quan l’anaves a comprar (que era més o manco el mateix que ara); si tenies algun germà o germana, el qui duia més sort es quedava amb el panet ambolicat amb aquell preciós paper marró, ..i la resta de panets com s’embolicaven? idò amb paper de diari. Sí, sí. Vos n’enrecordau? Jo sí, i molt bé, perquè un dia un company de classe va dur el seu berenar embolicat no amb paper de forn o amb paper de diari, sino que el va dur dins una pàgina de “TBO”, …i per què?; resposta:
    -“perquè a ca seva havien acabat els diaris”.
    Va ser ESPECTACULAR.

  7. Maria Sunyer ha dit:

    Tenc molts bons records de s’escola…record quan vàren arribar “ses coritos” que eren ses nines que anaven a s’escola de ses monges del Sagrat Cor, de ser unes 8 nines passarem a ser més moltes…
    També tenc dins sa memòria el primer llibre en català que va entrar dins una classe i que era un llibre petit color vainilla, en Jaume Barceló i sa seva novedosa intepretació d’explicar les ciències naturals amb sa guitarra, el Senyor Mas i ses seves fantàstiques classes de geografia, En Miquel de Santanyi amb aquella alçada de celles que ens deixava a tots de pedra, Sor Petronila, Na MariBel, sa mestra Francisca fabulosa amb matemàtiques.
    El viatge d’estudis amb el nostre enyorat Toni Lladó, que ens va dur al camp del Barça, d’aquell dia crec que som “culera” i recordar que varem perdre en Toni Mora que finalment va conseguir fer una volta en es camp i a Montserrat perderem en Joan Sitges es nebot de Sor Francisca Sitges i que na Magdalena Pomereta va ficar ses cames fins en es genolls dins sa neu a Andorra i va perdre ses sabates (porqueres a sa neu forever)amb la concequència de congelar.se els peus hahahahhaaha no em puc aturar.
    Un any mes acaba es curs, enhorabona!!!!

  8. Nofre Vidal ha dit:

    Estic emocionat,i molt content, no m´esperava trobar cap pagina web, cercava per es facebook i e pegat aqui, mira per on avui encara e passat per davant i estat un minut aturat davant es col.legi i e pensat amb aquells dies de escola, quina passada, aquelles jugades per es pati de la oje, futbito, ses nines que mos encalçaven, quins records. Enhorabona per aquesta pagina, i salutacions a tots el que em coneixen i als qui no també.
    ja e votat per sa web.

  9. Nofre Vidal ha dit:

    pues no anat be aixo de votar, e fet tard,

Deixa un comentari

