Inventam endevinalles.

Els alumnes de cinquè hem escrit unes endevinalles que esperam que vos agradin i que pogueu endevinar.

5 Responses to Inventam endevinalles.

  1. Catalina Covas Roig ha dit:

    Tinc tres peus,
    i un caramull de tecles
    i dintre de la meva panxa
    hi trobareu cordes i martells.

  2. Mercè Adrover : ha dit:

    OLLA A PRESSIÓ

    ÉS UN RECIPIENT AMB TAPADORA
    SI EL TOQUES CREMA
    I TIRA UN BAF QUE IMPRESSIONA.
    NOMÉS HI HAS DE POSAR EL MENJAR
    I ELLA MATEIXA TE’L CUINARÀ.

  3. Francisca Garcias Puigserver ha dit:

    Sé cuinar molt aviat.
    Sóc talment com un tren,
    quant tenc el ventre calent
    em surt vapor ben ardent.
    I, així en poc temps,
    la feina ja he acabat.

  4. Francisca Garcias Puigserver ha dit:

    Tenc dentetes blanques i negres,
    i a dins tinc martellets.
    Quan em toques amb els ditets,
    faig tremolar cordetes.
    I faig unes musiquetes,
    que pareixen angelets.

  5. michel ha dit:

    tres milones de brazos pero no tengo cuerpo. tengo miles de años, pero no me comprenden, no tengo fuerza pero controlo dos hemiferios.

Deixa un comentari

